Beques per a la realització de pràctiques professionals
La Conselleria de Sanitat Universal i Salut Pública convoca la concessió de tretze beques per a la realització de pràctiques professionals en activitats relacionades amb l’exercici de la salut pública en la direcció general amb competències en matèria de salut pública i centres dependents d’aquesta per als exercicis 2017 i 2018. Les beques estan destinades a donar suport a la formació complementària, millora i especialització professional de les persones amb titulacions oficials universitàries següents, entre elles les de Comunicació i Periodisme, amb els perfils professionals següents segons el centre de realització de les pràctiques professionals, l’àrea funcional i l’activitat corresponent:
Títol universitari en Informació i Documentació, Comunicació, Comunicació Audiovisual i Periodisme: Serveis centrals de la DGSP a València: 1 beca (Àrea de Direcció).
Activitat: formació complementària i especialització en l’anàlisi i interpretació de les pautes de producció i consum d’informació en salut pública, incloent-hi la recuperació, l’organització, l’anàlisi i el processament de la informació amb la finalitat de ser difosa, servida o tractada per a ús intern de la DGSP o per a usuaris, audiències i/o agents d’interés externs.
El termini per a la presentació de les sol·licituds serà de 15 dies naturals comptador des de l’endemà de la publicació d’aquesta resolució de convocatòria en el Diari Oficial de la Generalitat Valenciana (9-12-16).
Consulteu les bases completes ací
|