alolog
Conferències de 16 a 20 h, gratuïtes.
 
cabecera_b_val
 

Últimes places del curs d'estiu en la UPV: Transparència a través de les dades

Les possibilitats en l'ús de dades obertes centren un curs pràctic, dirigit a perfils multidisciplinaris, del 7 al 9 de setembre.

Hervé Falciani, Mar Cabra, Kiko Llaneras o Adolfo Antón Bravo són alguns dels ponents convidats per a mostrar la seua experiència amb l'ús de dades.

La Càtedra de Transparència i Participació ha obert la inscripció al curs i conferències sobre Transparència a través de les dades que se celebrarà en la Escola Tècnica Superior d’Enginyeria Informàtica –ETSINF- de la Universitat Politècnica de València –UPV-, els dies 7, 8 i 9 de setembre de 2016.

Les conferències se celebraran els dies 7 i 8 de setembre de 4 a 8 de la vesprada, són gratuïtes i oferiran exemples pràctics en boca dels seus actors sobre el valor associat a la gestió de dades. Experiències que aniran des del periodisme de dades amb Mar Cabra i Kiko Llaneras, la detecció antifraude amb Hervé Falciani la reutilització d'informació pública municipal amb Ramón Ferri, o què aporten les nostres dades bancàries o de consum telefònic.

L'accés a les conferències és obert, prèvia inscripció. Totes elles es realitzaran en el Saló d'Actes de la ETSINF en l’ Edifici 1H de la UPV 

Pots accedir al formulari d'inscripció a les confèrencies ací http://bit.ly/ConferenciasCTrasnpa 

La inscripció als tallers està ja coberta, encara que és possible incloure's en llista d'espera en aquest enllaç http://bit.ly/CursoTransparenciaDatos per a ser informats de futures activitats.

Els tres mòduls que componen els tallers són d'introducció al Open Data, gestió i explotació de dades i de Big data i aplicacions. En les sessions matinals es treballarà l'ús de dades obertes amb exemples i casos pràctics, també com és possible explicar històries o gestionar informació amb aquestes dades obertes de l'administració. A aquest efecte s'utilitzaran diferents eines amb les quals es podran realitzar visualitzacions, anàlisis de dades i descobrir les possibilitats del món de les dades obertes.


Pots ampliar tota la informació sobre el curs i la Càtedra en aquesta web http://www.ctranspa.webs.upv.es/