alolog
 
cabecera_b_val
 

CURSOS D’ANGLÉS PRESENCIALS PER ASSOCIATS/DES

Cursos d'anglés 2017-2018  per a periodistes associats i per a tots els nivells

OBJECTIUS

Domini de les destreses lingüístiques necessàries per a assolir els nivells B1/B2/C1/C2 del Marc Europeu Comú de Referència.
Preparació específica per als exàmens de U.C.L.E.S ( First Certificate in English / Certificate of Advanced English) i Escoles Oficials d'Idiomes.
Coneixement de les eines que les noves tecnologies ofereixen per aconseguir els objectius proposats per al curs, així com per a un aprenentatge autònom.


METODOLOGIA

Grups reduïts (màx. 4-6 estudiants) per garantir una atenció personalitzada als alumnes i la pràctica intensiva de la llengua per als mitjans de comunicació.
Enfocament comunicatiu amb varietat de recursos i tècniques pedagògiques.
Atenció personalitzada e-learning.
Professora amb àmplia experiència.   

HORARIS

Flexibles de dilluns a divendres (preferiblement de matí) en funció de la demanda.
Les classes són presencials a  la seu de la Unió de Periodistes Valencians (Plaça del Forn de Sant Nicolau, nº6. 46001 de València).
Possibilitat de fer cursos intensius per a exàmens o entrevistes de treball.

 
PREU
7-10 €/hora, el preu variarà segons el nombre de persones al grup i d'hores setmanals.
Els interessats envieu correu a  administracio@unioperiodistes.org abans del 25 de setembre.

Les classes començaran només formem els grups.

 
 
 
 
 

XVII SEMINARIO DE FOTOGRAFÍA Y PERIODISMO DE ALBARRACÍN

seminario_fotografia_albarracin

OCTUBRE – Días 21, 22, 23 y 24

Dirección: Gervasio Sánchez, periodista y fotógrafo colaborador en diferentes medios de comunicación.

Dirigido a profesionales o estudiantes en la materia, cuenta con un significativo colectivo de renombrados fotógrafos y periodistas de nivel nacional e internacional, que alternan en la programación diaria las sesiones teóricas con las prácticas, análisis de trabajos de los alumnos y proyecciones audiovisuales.

Se trata de un intenso programa de trabajo que ha obtenido excelentes resultados desde su inicio y que está enfocado principalmente, al análisis de las experiencias de los grandes de la fotografía para con ello ofrecer una visión clara de esta importante actividad artística y comunicadora. La incorporación en los últimos años de talleres de autor específicos, ha aumentado el interés de los participantes, así como la oportunidad de optar con sus trabajos (profesionales o no profesionales), a las importantes becas que se han ido incorporando en los últimos años: Beca DKV Seguros, Beca EFTI, Beca Dúo y Becas Albarracín.

Ya está abierta la inscripción: https://fundacionsantamariadealbarracin.com/inscripciones-en-cursos/fotografia

 
 
 
 
 

ABIERTAS LAS INSCRIPCIONES PARA CEREBROBOCA

poster-cerebroboca1

Están abiertas las inscripciones al novedoso evento CerebroBoca, que estará dedicado a comunicar la innovación. Será el 5 y 6 de octubre en La Casa Encendida, en Madrid.

Es un evento profesional, de dos días de duración, destinado a comunicadores interesados en la innovación e innovadores con interés en comunicar bien, donde habrá sesiones de networking, talleres y ponencias.

Mira aquí el programa.

¡Inscríbete aquí!

Precio inscripción general: 50€

Los socios de la AECC tienen un descuento del 50%, que se aplicará sobre el precio de la entrada general introduciendo el código AECC17 durante el proceso de compra.