|
|
|
Jornada: Privacitat i Transformació Digital a la Comunitat Valenciana
El pròxim 7 de juny de 9 a 13 h participem en la Facultat de Filologia, Traducció i Comunicació en l'activitat 'Privacitat i Transformació Digital a la Comunitat Valenciana'.
Es tracta d'una sessió de treball amb representants dels mitjans de comunicació organitzada per la Càtedra Microsoft Universitat de València.
La transformació digital impacta de manera significativa en la nostra societat. El simple enunciat dels diferents avanços que impacten en la nostra societat des de qualsevol punt de vista és aclaparant:
- Cloud Computing.
- Big Data.
- Smart Cities.
- Internet dels Objectes.
- Drones, wearables, smart devices, joguets connectats
- Smartphones i aplicacions mòbils.
- Intel·ligència artificial.
- Robòtica.
I en tots els casos podem enunciar esdeveniments noticiables.
Aquesta activitat té per objecte, realitzar una aproximació sincera a tots aquests fenòmens com a eina per a proporcionar coneixement als professionals que tenen la capacitat de traslladar a la societat la importància i el significat del moment de transformació digital que vivim. A ells els competeix l'enorme responsabilitat de ser capaces de traslladar amb rigor els fets, de posar en context les notícies, de contribuir a la noble labor de formar una opinió pública lliure.
INSCRIU-TE ACÍ
PROGRAMA
|
Tema
|
Ponentes
|
9:00
|
Presentación del acto.
|
Noa de la Torre(Presidenta de la Unió de Periodistes)
Pedro Morillo Tena. Delegado del Rector para Estrategia Online.
|
9:30
|
Derechos fundamentales, y retos regulatorios y de gestión para un mundo digital.
|
Ricard Martínez
Director de la Cátedra de privacidad y Transformación Digital de la Universitat de Valencia
|
10.00
|
Trasformación digital en el periodismo.
|
Noa de la Torre (Presidenta de la Unió de Periodistes)
Lydia del Canto. Subdirectora de Levante EMV
Santiago Botella. Responsable Web/Digital y redactor en Radio Valencia Cadena SER
Borja Vilallonga. Director del El Temps.
Pedro Campos Editor jefe web Las Provincias
|
11.30
|
Descanso
|
|
12:00
|
Trasformación digital: un repaso por las tecnologías.
|
Pedro Morillo Tena, Profesor Titular de Universidad, Departamento de informática de la Universitat de Valencia. Delegado del Rector para Estrategia Online.
|
12:30
|
Economía y Trasformación Digital.
|
Carla Ruiz Mafe, Profesora Titular. Departamento de Comercialización e Investigación de Mercados de la Universitat de Valencia.
|
13.00
|
Debate abierto.
|
|
Us esperem a tots i a totes!
|
|
|
 |
|
|
Descompte del 30% a l'espectacle 'Zenit' de la companyia Joglars
La companyia Joglars presenta del 14 al 18 de juny al Teatre Olympia el seu espectacle 'Zenit. La realitat a la seua mida'. Aquest espectacle parla sobre el món de la premsa, la informació i de com ens relacionem amb ella. Pensant que seria del nostre interés la companyia fa un descompte del 30% als associats/des a la Unió. A més, el dijous 15 a les 19 h ens conviden a la projecció i posterior col·loqui del documental 'La Zarza de Moisés'.
|
|
|
 |
 |
 |
|
|
Xerrada de la UOC: "Els nadius digitals no existeixen. Els gurús dels social media, tampoc"
SOBRE L'ESDEVENIMENT
"PROSPECTE" Composició El principi actiu de les píndoles Social Media de la UOC és el coneixement d’experts de l’àmbit, reconeguts professionals en exercici, que comparteixen el bagatge i anàlisi sobre temes concrets de la seva activitat, de manera presencial i en format xerrada, amb tothom que hi estigui interessat.
Indicacions Aquestes píndoles estan indicades tant per als professionals que ja es dediquin a l’àmbit (per aprofundir en temes concrets i resoldre dubtes gràcies a l’expertesa dels col·legues ponents) com per als no iniciats (per descobrir aspectes fonamentals de la gestió i l’estratègia en social media).
Posologia Les píndoles Social Media UOC es poden prendre periòdicament, de manera directa i presencial, en diferents seus del territori espanyol. Tanmateix, també es poden consumir en diferit, gràcies a la publicació del seu enregistrament en el canal YouTube de la UOC. La universitat informarà puntualment a través dels seus canals de comunicació (portal, Twitter, etc.), amb l’etiqueta #socialmediaUOC, dels actes previstos, que poden ser pre-work (cap a les 9.00 del matí, amb un cafè entre mans per estimular el començament de la jornada laboral) com post-work (cap a les 19.00 hores, amb una beguda relaxant per acabar la jornada amb una bona reflexió sobre el tema).
Contraindicacions Cap ni una.
Efectes secundaris Increment de la fascinació per les possibilitats professionals que ofereixen els social media. Actualització professional. Estimulació positiva.
Interaccions El networking amb col·legues del territori i amb grans professionals està garantit.
Preu Gratuït, però cal fer inscripció per tal de garantir la bona organització de cada acte.
|
|
|
|
 |
|