alolog
Divendres 29 de setembre a les 19 h a la llibreria Fan Set
 
cabecera_b_val
 

Xavier Aliaga presenta: 'Les quatre vides de l'oncle Antoine'

oncle-sombra

El nostre company associat Xavier Aliaga presenta aquest divendres 29 de setembre la seua última novel·la, 'Les quatre vides de l'oncle Antoine', un projecte de llarg recorregut premiat amb el Pin i Soler de Tarragona.

La presentació serà a càrrec de Ferran Torrent, divendres, dia 29 de setembre, a les 19 hores, a la llibreria Fan Set de València (Centre Octubre de Cultura Contemporània, C/Sant Ferran 12).

Amb aquesta novel·la, Xavier Aliaga, l’autor i narrador, pren el paper de cronista i s’endinsa en el passat familiar per treure a la llum la veritat, fins allà on puga, i desvetllar misèries i grandeses sobre una vida, la del seu oncle Antonio Aliaga, alhora ordinària i excepcional.

Esteu tots i totes convidades a la presentació!

Enhorabona Xavier per aquest gran treball!

 
 
 
 
 

I Jornada de Responsabilidad Social para periodistas

La Universidad de Alicante, dentro de su Cátedra de Responsabilidad Social ha organizado I Jornada de Responsabilidad Social para periodistas con el título de ¨La Responsabilidad Social desde los Medios de Comunicación¨,  que tendrá lugar el próximo día 5 de octubre en Alicante. 

El objetivo es analizar el tratamiento que se le da a la RS en los medios de comunicación y las necesidades que tenemos los y las periodistas para lidiar con el reto de identificar qué es puramente marketing y qué es información sobre sostenibilidad.

Contará con la participación de expositores profesionales de la comunicación en áreas de sostenibilidad: 

  • Andres Dulanto, Agencia EFE. Director del Departamento de Contenidos Digitales En EFE y EFEempresas, EFEemprende y Responsabilidad Social Empresarial (RSC).
  • Pablo Martín, Corresponsables. Director de Corresponsables España.
  • María del Carmen Carretón, Universidad de Alicante. Profesora del Departamento de Comunicación y Psicología Social.
  • Pepe Soto, Presidente de la Asociación de Prensa de Alicante.

Si estáis interesados os rogamos nos confirméis vuestra asistencia antes del próximo viernes, día 29 de septiembre, a la siguiente dirección de correo electrónico: elenagalantem@gmail.com 

Se extenderá un certificado de asistencia a los participantes.